Nieuw Zeeland 2014

We(s)t coast

Hoi,

een korte update want ikheb maar kort internet .

bedankt voor al die leuke reacties. Toch bijzonder dat zovelen onze krabbels lezen.

we zijn nu de laatste dagen aan de Westcoast. Helaas geen zomerweer. We moeten de mooie momenten zoeken. De bergen zijn nagenoeg de hele week in de wolken verborgen. Dus geen zicht op de gletsjers en besneeuwde toppen. Desondanks hebben we enkele mooie wandelingen gedaan door de duinen en het regenwoud. Op zoek naar het betere weer zijn we de Arthurpass overgereden. Een na zware regenval an de westkant, hebben we aan de andere kant (oostkant) een paar uur redelijk weer gehad en genoten van de prachtige omgeving. Toch weer naar de westkant teruggereden en ja hoor regen.

De overnachtingsplaatsen met de camper zijn stuk voor stuk top. De ene privé plek in de duinen met uitzicht op zee, de andere aan een meer. Het is net wildkamperen in Zwitserland.

vandaag rijden we naar de Tasman Bay In het noorden. daar willen we gaan kanoën en wandelen. van horen zeggen moet het daar goed vertoeven zijn. En de weersverwachting lijkt tot zondag goed te zijn.

Dus hoppa de korte broek aan en een koud biertje klaarzetten