Nieuw Zeeland 2014

Hong Kong - Christchurch dag 3 en 4

Kia Ora

Donderdagavond met de metro naar het vliegveld . Carla in de stressomdat haar dagkaart niet meer werkte en ik was al binnen op het perrongedeelte. Een aardige Chinese heeft Carla naar een info punt gebracht , alwaar het zo weer geregeld was. Op het vliegveld nog een schaaltje shushi gescoord en wat noodles en met een volle buik een oud vliegtuig in. De stoelen waren doorgezakt en nietverstelbaar. Dus na. 11 uur waren wij ook doorgezakt.

Om 13.10 uur geland in Auckland en al sprintend door de regen naar een andere vertrekhal voor de vlucht naar Christchurch. Eigenlijk waren we te laat maar.. ..het vliegtuig had vertraging. Gelukkig maar.

vanavond nog een citytour door gemaakt door Christchurch. Wel bizar eigenlijk dat na de aardbeving van enkele jaren geleden 3\4 van de binnenstad nog plat ligt of de gebouwen leeg maar met alle spullen er nog in en al,dan niet gestut overeind staan.

Vind dan maar eens een restaurant. Uiteindelijk eentje gevonden met lekker eten en NZ bier.

Na 3 dagen reizen en max. 7 uur slaap houd ik het voor gezien. vlug ons mandje in

Morgen de camper ophalen en dan gaat het beginnen????????????

Hans en Carla

Ellen

Klinkt goed tot nu toe wat zijn de knollen van Carla?

Carla

Ik kan me voorstellen dat je het even gehad hebt

Annie

Lieve zus, ik was niet eerder in de gelegenheid om je te schrijven, jetlag, werken, wassen, huis van vriendin schoonmaken voor de verkoop, veel slapen want we hebben een nachtje overgeslagen. De jetlag is veel minder dan vorig jaar. We denken met een week er weer vanaf te zijn. Wij willen jullie beidjes onwijs veel plezier toewensen en hoop dat dat jullie niet meer gestoord worden.....
Liefs Annie

Annie

Hans en Carla, bij de kerk linksaf, dan zie je een mooi nieuw klein winkelcentrum, waar wij in het prachtige motel Quest zaten vorig jaar. Ben je ook nog bij het grasveld met de 116 witte stoelen geweest, ter nagedachtenis en eerbetoon aan de overledenen van de aardbeving! Grappig hè al die container winkels! Vooral de corner waar alle gereedschappen aan hingen vonden wij bijzonder.
Leuke reis verder naar de boulders, warmwaterbron aan zee........ Wel je schepje meenemen hoor!

prisca

Leuk he reizen,word je lekker moe van :).
Hopelijk wordt het weer wat beter.
Goede reis in de camper.

Els en Ton

Ha die Hans en Carla
Zo de eerste berichten zijn goed. Wij wensen jullie een hele mooie tijd daar en geniet met volle teugen!!!
Els en Ton